Til støtte for Wikileaks, Julian Assange og Bradley Manning

Til støtte for Wikileaks, Julian Assange og Bradley Manning

Gå inn her:

Facebook: Støtt Wikileaks nå!

Om

Dette er en «Cause» startet til støtte for Wikileaks og Julian Assange, som nå til de grader blir kriminalisert.

Det eneste Wikileaks gjør er å offentliggjøre det vi borgere burde vite. Hverken mer eller mindre. Men det er desverre, når verden er som den nå er, nok til å bli truet på livet.

Støtt derfor Wikileaks og Julian Assange!
(Det kunne vært hvem som helst av oss)

  1. Lenge leve ytringsfriheten og demokratiet
  2. Ingen forfølgelse av Julian Assange
  3. Støtt Wikileaks og Bradley Manning
  4. Nei til krig, korrupsjon, bedrageri og løgn
  5. Stans statlig kriminalitet – State Crimes Against Democracy (SCAD)

Martin Niemöller:

Først hentet de kommunistene, og jeg sa ingenting for jeg var ikke kommunist. Så hentet de arbeiderne og fagforeningsfolkene, og jeg sa ingenting for jeg var ikke fagforeningsmedlem. Så hentet de katolikkene og jødene, og jeg sa ingenting for jeg var protestant. Til slutt hentet de meg, og da var det ikke lenger noen som kunne si noe.

https://i2.wp.com/zedomax.com/blog/wp-content/uploads/2008/03/wikileaks.jpg

HER

https://i2.wp.com/tech360.info/wp-content/uploads/2010/11/wikileaks_article.gif

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Trackbacks

Legg igjen en kommentar

